Monday 19 December 2011

Perkembangan Terbaru!

Perkembangan tebaharu dari aku adalah..(drumm rolll!!!)

1) Offial page is Facebook. so secara keseluruhan mengenai saya update terbaru the most aktivities are updated from here. so kalau tiada u pdate terbaru dr blog or twitter so follow me here k!

2) The second thing is my Tweet! Tweet! sebenarnya tweet aku nih taklah update sangat..selalu on tweet sebab nak tengok update artis-artis malaysia terbaru event - event terbaru or konsert yang terbaru. jadi nampaklah sikit aku ni up-to-date ;)

3) third one is myspace. myspace nih aku dah lama start dari zaman aku sekolah rendah lagi tapi kenapa dia jatuh pada tempat ke-3? sebab dah boring n old-fashion! haha..tak ade lah tp itu juga salah satu sebab dan sejak kebelakangan ni myspace dah update yang terbaru di mana dia boleh link dengan FB dan twitter jd lagi la senang..apa yang aku tweet ade di myspase dan apa yang aku post ade di myspace jugak! so easy kan!

4) the next thing is mybelog. blog aku adalah mengisahkan hidup aku dan apa jua la yang aku nak update! dan termasuk juga blog - blog lain yang aku follow mcm dlm list bloggist dan gurus hijabista. dari blog nih aku selalunya update pasal fashion hijabi dan sometime i used it as my medium for SHOPPING!! yup! i am a Shopholic! yuhuuu..kalau tak percaya tanya la mamat ni sbb dia adalah my shopping mate just utk kat shopping mall la..kalau on9 lain orang..hehe tp dia memang terbaek!! haha (confirm dia tengah membuat muka bangga)

5) seterusnya adalah lookbook.nu sebenarnya site ini adalah untuk menonjolkan bakat aku yang ada hahaha..no lah! the main purpose n motif adalah untuk mengaplikasi kan apa yang telah aku cari dan cuba..yelah dah review semua fashion hijabi so kita cuba lah ke atas diri kita! idea telah dicetus oleh hijabi so our next step adalah untuk menggayakan mengikut gaya kita sendiri.. ;) dan ianya memang perkembangan terbaru dari aku sebab baru hari ini sign up! hahaha so tak letak gambar lagi tunggu la dalam masa yang terdekat ni..

6) next is! my tumblringg! haha..sama mcm blogging jugak just aku akan banyak share dari apa yang aku cari..tak kisah la fashion, music n quotes! yeah!! tumblr nih dah lama ada just aku lupa passwaord nye tetapi kebetulan tadi mcm bleh link segala bagai so bernasib baik dapat bukak balik..hahaha so just re-continued je! hehe..

hmm rasanya itu je la kot yang ada dan berkaitan dengan aku. tapi dalam perancangan nak buat flicker, or maybe apa - apa lah yang ada..hahah..just tunggu dan lihat je la..

p/s : semua benda - benda kat atas ni aku tak pernah log out so aku bukak pc terus pada profile masing..katakanlah ade orang guna pc aku dan log out atau ade yang hack..mampus aku tak tahu nak bukak balik..haha tp so far email yang aku guna semuanya guna email yang sama dan password yang aku guna pun sama..( ini rahsia tau! semua password yang ada dalam dunia ni asalkan namanye password aku mengggunakan password yang sama..senangkan?? memang senang..senang orang lain nak hack! ouch!!)

No comments:

Post a Comment